شرکت تعاونی آترا دُر رخشان

آموزش گوهرتراشی درکرمان

آموزشگاه گوهرتراشی ،طلا و جواهرسازی آترادر با مدیریت خانم مهندس قاسمخانی دوره های آموزشی مهارت گوهرتراشی را از صفر تاصد برگزار میکند . در سال ۱۴۰۲میتوانید با یادگیری این مهارت صاحب یک فن و هنر شوید و کسب و کارخود را راه اندازی نمایید .خانم ها ، آقایان، دختران و پسران بالای ۱۲ سال که توان جسمی لازم را داشته باشند میتوانند این مهارت را آموزش ببینند. در مجموعه ما افراد نوجوان و جوان و میانسال و پیر برای یادگیری این هنر زیبا آموزش دیده اند. برای عزیزان شهرستانی کلاسها بصورت فشرده و یکروز در هفته برگزار میشود.جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان لطفا ایتا پیام ارسال فرمایید.۰۹۳۳۳۵۲۴۹۳۴ درصورت عدم دسترسی به پیام رسانهای داخلی لطفا شماره تماس خود را با کلمه مشاوره گوهرتراشی پیامک بفرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.

درپایان دوره بعد از قبولی در آزمون به قبول شدگان گواهینامه بین المللی سازمان آموزش فنی و حرفه ای داده می شود که معتبر در کشورهای عضو سازمان کار و قابل ترجمه است./

از این گواهینامه میتوانید برای اخذ جواز کسب و دریافت وام اشتغال استفاده فرمایید.

دوره گوهرتراشی دارای استانداردهای متنوع متناسب با سلیقه شماست که با شروع حرفه دامله تراش وارد این عرصه می شوید و در همان جلسه نخست اولین نگین خود را تراش میدهید.دامله تراش شامل آموزش تراش فرمهای هندسی دامله و هندسی فست و فرمهای فانتزی است و تراش گوهرهای مرکب و پدیده دار ،دابلت،نریپلت،اصول طراحی دستی، پولیش و جلا و …تکنیک های برش ، همه مراحل کار (شناسایی سنگ برش تراش پولیش جلا )بصورت کاملا تضمینی و کامل آموزش داده می شود.درجلسات آموزش تئوری نیز سنگ شناسی مقدماتی و گوهرشناسی تدریس می شود. طراحی مقدماتی در طول جلسات با کاراموزان کار میشود تا کیفیت تراش بالاتری ارائه نمایند.جهت دیدن نمونه کارها و آشنایی بیشتر با دوره های آموزش مرکز ما صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید و از بخش هایلایت ها گوهرتراشی را ملاحظه بفرمایید.

https://instagram.com/behnazghasemkhani

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *